Strømforsikring

Betalingsfritak ved sykmelding eller arbeidsledighet
Egenandelsfritak


« Tilbake

Har du tekniske problemer med å søke om erstatning


Jeg har problemer med å signere med BankID i skadeportalen

Det vil oppstå feil hvis du prøver å signere med din egen BankID på vegne av en annen person. Kanskje er det ektefellen din som er sykmeldt/arbeidsledig? En søknad om erstatning er personlige og knyttet til fødselsnummeret.

Dersom det oppstår feil av andre årsaker setter vi pris på om du melder inn dette til oss her. Relevant informasjon ifm. dette kan være:

  • Type nettleser du benytter (f.eks. Chrome, Internet Explorer, osv.).
  • Feilkode fra BankID (BID-kode) hvis du har fått dette.
  • Hva har blitt gjort og hvor oppstod feilen.


Jeg får ikke lastet opp vedlegg

En mulig årsak til problemer med opplasting av vedlegg kan være filformatet. Skadeportalen aksepterer kun filer i PDF-format eller bildefiler (JPG, GIF, PNG).

Hvis du ikke har tilgang til ordinær skanner, kan du på de fleste typer smarttelefoner laste ned apper hvor man kan ta bilde av dokumenter og lagre disse i pdf-format («scanner apps»). Vi anbefaler CamScanner som ett brukervennlig alternativ. Appen kan lastes ned ved å følge denne lenken.

Dersom du fremdeles opplever problemer ber vi om at du kontakter oss her.

Skadeservice

v/ Insurance Management Administration & Advisors (IMAA)
Postboks 165, 3571 Ål

Skadeservice (IMAA) utfører skadeoppgjør etter instruks fra, og på vegne av forsikringsselskapet AmTrust International Underwriters DAC.